×

نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی و کلین 1401

نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی و کلین 1401

معرفی نمایشگاه

نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی با نام اختصاری ایران بیوتی و کلین (IRANBEAUTY & CLEAN)، نمایشگاهی که هدف آن معرفی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات می باشد. ایران بیوتی یکی از بهترین و پرمخاطب ترین نمایشگاه های تخصصی در حوزه مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی در منطقه می باشد. در سه سال گذشته نمایشگاه ایران بیوتی بدلیل انتشار ویروس منحوس کرونا با تعلیل و تاخیر برگزار شد. امسال نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰1 از تاریخ 14 اردیبهشت الی 17 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

نمایشگاه ایران بیوتی مکانی برای معرفی بهترین ارائه دهندگان خدمات در زمینه محصولات و خدمات نظافتی بهداشتی است، از همین جهت معرفی این محصولات شوینده و بهداشتی صنعتی فرصت خوبی برای آشنایی و شناخت با انواع محصولات و شوینده های صنعتی و ارائه دهندگان این محصولات در این نمایشگاه است.

اطلاعات بازدید

این نمایشگاه که در 4 روز برگزار می شود از ساعت ۸ صبح الی ۵ عصر از چهارشنبه تا شنبه آماده بازدید علاقمندان خواهد بود. نمایشگاه ایران بیوتی با مشارکت 173 شرکت داخلی در فضایی به مساحت بیش از 19 هزار متر مربع در سالن های 27-9-8-7-6-5 برگزار می شود.

گفتنی است؛ در این دوره از نمایشگاه ایران بیوتی و کلین تنها بازدیدکنندگان تخصصی با دعوت قبلی مجاز به بازدید و حضور در نمایشگاه هستند و عموم نیز می توانند از طریق پرتال نمایشگاه بین المللی به صورت مجازی از نمایشگاه دیدن کنند.

حوزه های تخصصی نمایشگاه

حوزه های تخصصی که در این نمایشگاه محصولات خود را عرضه می کنند عبارتند از : مواد شوينده و پاك كننده - محصولات سلولزی و بهداشتی - محصولات آرایشی، محافظتی پوست، مو، ناخن و غیره – عطر - رنگ مو - محصولات محافظتی کودک - خوشبوكننده هوا، حشره کش، واکس و غیره - اسپا - تناسب اندام – اسانس – مکمل ها - مواد اوليه واسطه اي - کلینیک زیبایی، بهداشتی و خدمات مشاوره ای - تجهیزات پزشکی زیبایی و لیزر درمانی - صنایع بسته بندی - توزیع و پخش محصولات - لوازم و وسايل آرايشگري، آرايشگاهي، مراقبت از پوست، ماساژ و غیره - دستگاههای نظافت و محصولات مرتبط.

اهداف نمایشگاه

ایران از نظر مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی، در منطقه جایگاه نخست را دارد و برخی آمارها، نشان می دهد که کشورمان از حیث مصرف محصولات آرایشی در جهان نیز از رتبه بسیار بالایی برخودارست. برخی از مواد اولیه مورد نیاز این صنایع، توسط پتروشیمی ها و تولید کنندگان مواد اولیه و افزودنی های پلیمری تامین می گردد. برپایی چنین نمایشگاهی میتواند برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی که به دنبال فرصت های سرمایه گذاری جدید هستد مناسب باشد. این نمایشگاه برای بازدید کنندگان فرصت مناسبی را ایجاد میکند تا افراد بتوانند به راحتی کالاهای موردنیاز خود را خریداری کنند.

اهداف کلی نمایشگاه عبارتند از :

  • ارائه آخرین محصولات، دستاوردها و خدمات
  • جذب سرمایه گذار
  • معرفی و شناسایی توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های داخلی
  • انعقاد قراردهای جدید تجاری و جذب مشتریان
  • آشنایی با جدیدترین استانداردهای موجود در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی
  • ایجاد بستر مناسب برای همکاری های بیشتر علمی و پژوهشی میان شرکت ها
  • آشنایی با آخرین محصولات تولید شده در این زمینه
  • آشنایی با فناوری های جدید در این صنعت
  • کسب فرصت های تجاری جدید
  • افزایش دانش علمی و عملی

دلایل برگزاری

نمایشگاه مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی تهران (ایران بیوتی) یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین نمایشگاه های تخصصی در زمینه مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی و سلولزی در منطقه می باشد که هر ساله با حضور گسترده شرکت های مطرح داخلی و خارجی برگزار و فرصت مناسبی را جهت ایجاد ارتباط، معرفی محصول، مذاکره و عقد قرارداد، تبلیغات، تحقیقات، شناسایی مصرف کنندگان و رقبا و بالاخره آماده کردن بازار و جامعه برای پذیرش محصول یا خدمات مشارکت کنندگان را فراهم می سازد.

نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین آلات وابسته ایران بیوتی هر ساله در حال رشد کردن است. این نمایشگاه با محصولات و خدمات بسیار، بالا بودن سطح کیفی، ارائه خدمات در سطح جهانی و با شرکت کنندگان بین المللی در این رویداد تاکنون در اوج بوده است.

در این چندین سال که از برگزاری این نمایشگاه می گذرد، تولید کنندگان پیشرو صنعت آرایشی بهداشتی برای ملاقات با شرکای جدید مثل شما در ایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین آلات وابسته ایران بیوتی منتظر هستند، تا روابط جدیدی را در این چارچوب امضا کنند. علاوه بر این، سخنرانان مهم نمایشگاه و سمینارهای آموزشی را نباید فراموش کنید.