×

خرید اسپری هایی که این روز ها غوغا کرده اند!

خرید اسپری هایی که این روز ها غوغا کرده اند!

خرید اسپری هایی که این روز ها غوغا کرده اند

روی پوست هر یک از ما باکتری هایی وجود دارد که در ترکیب با عرق باعث ایجاد بوی نامطبوع بدن می شود. بوی بد بدن ناشی از عرق می تواند عزت نفس افراد را کاهش دهد و احساسات ناخوشایندی برای خود و دیگران ایجاد کند. راه حل های سریع و مقرون به صرفه ای برای مقابله با بوی بد بدن وجود دارد و آن استفاده از ضد تعریق ها، عطر وادکلن و اسپری بدن است.

 

اسپری بدن چیست؟

اسپری بدن یک محصول خوشبو کننده است که در مقایسه با عطر غلظت کمتری دارد و به طور متوسط تا 4 ساعت می توان انتظار ماندگاری از آن داشت. البته این روزها ماندگاری تا 48 ساعت هم می توان از آن ها دید. یکی از بزرگترین دلایل محبوبیت اسپری ها این است که میزان رایحه استفاده شده کم است، بنابراین می توانید عطر مورد نظر خود را با وجود قیمت پایین خریداری کنید.به طور کلی، هر چه مدت زمان ماندگاری اسپری بیشتر باشد، گران‌تر خواهد بود و با یک بار استفاده، بوی خوبی به بدن شما می‌ دهد.

 

فواید اسپری بدن برای داشتن رایحه دلچسب بدن

اسپری بدن به دلیل ویژگی‌های زیر، به شما کمک می‌کند تا رایحه‌ی دلچسبی را بر روی پوست خود حفظ کنید:

  1. ماندگاری طولانی : اکثر اسپری‌های بدن دارای ماندگاری طولانی هستند که باعث می‌شود رایحه خوشبویی که بر روی پوست شما ایجاد می‌شود، به مدت طولانی حفظ شود.
  2. تازگی و طراوت : این اسپری‌ها علاوه بر ایجاد رایحه، با تأمین تازگی و طراوت به پوست شما کمک می‌کنند که در طول روز احساس خنکی و شادابی داشته باشید.
  3. شفاف‌سازی پوست : برخی از اسپری‌های بدن حاوی عصاره‌های گیاهی و طبیعی هستند که به شفاف‌سازی و آرام‌سازی پوست کمک می‌کنند و پوست را نرم و لطیف می‌کنند.
  4. حس خوشایند و اعتماد به نفس : استفاده از اسپری بدن با رایحه‌های مورد علاقه، به شما احساس خوشایند و اعتماد به نفس می‌دهد و می‌تواند تأثیر مثبتی در روابط اجتماعی شما داشته باشد.
  5. سازگاری با پوست : اکثر اسپری‌های بدن برای انواع پوست مختلف سازگار هستند و به طور کلی بر روی پوست حساسیت یا آلرژی ایجاد نمی‌کنند.

با توجه به این موارد، استفاده از اسپری بدن می‌تواند به شما کمک کند تا همیشه با رایحه‌ای دلچسب و خوشبو به نظر بیایید و از احساس خوبی برخوردار شوید.

 

نکات مهم هنگام انتخاب اسپری بدن

انتخاب اسپری بدن مناسب می تواند به شما کمک کند تا در طول روز بوی خوشی داشته باشید و احساس طراوت و شادابی کنید. اما با تنوع زیاد اسپری ها در بازار، انتخاب اسپری مناسب می تواند چالش برانگیز باشد به یاد داشته باشید که اسپری بدن فقط یک راه حل برای بوی خوشی است. برای داشتن بدنی خوشبو و شاداب، باید به طور مرتب حمام کنید و از لباس های تمیز استفاده کنید.:

1- یکی از جنبه های استفاده از اسپری، انتخاب مناسب با سلیقه و جنسیت شماست. اغلب عطرهای شیرین، گلی و مشک‌دار رایحه‌های زنانه به حساب می ‌آیند، در حالی که عطرهای چوبی و تند انتخاب خوبی برای مردان هستند.

2- یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب اسپری بدن دسته ای است که شبیه کرم یا لوسیونی بوده و برای پوست استفاده می کنند. در بیشتر موارد متخصصان توصیه می کنند ژل پاک کننده ای را انتخاب کنید که شبیه اسپری باشد. بدن شما با این محلول بوی خوبی خواهد گرفت و همچنین عمر اسپری خود را افزایش می دهید.

3- اسپری بدن معمولاً حاوی آلومینیوم نیستند، بنابراین در کاهش میزان تعریق یا باکتری‌های موجود در عرق بسیار مؤثر نخواهد بود. با این حال، این اسپری‌ها بوی خوبی در بدن شما ایجاد می ‌کنند، بنابراین برای افرادی که عرق نمی‌ کنند و می‌ خواهند همیشه بوی خوبی داشته باشند، گزینه مناسبی محسوب می شود.

4- در صورت تعریق زیاد یا داشتن بوی بدن از اسپری استفاده نکنید. برای این کار ابتدا باید بدن خود را بشویید یا با یک حوله مرطوب پاک کنید. سپس از اسپری بزنید تا نتیجه خوبی بگیرید.

5- قبل از استفاده از هر نوع اسپری، کمی از آن را در قسمتی از پوست خود تست کنید. اگر حساسیتی نداشتید آن را با خیال راحت استفاده کنید.

6- برای پخش شدن و ماندگاری بالای بو در لباس هایتان سعی کنید این کار را با فاصله انجام دهید. تا ذرات عطر روی لباس و موهایتان برود.

7- سعی کنید در زمان استفاده اسپری را به طور مستقیم روی صورت خود نزنید. این کار باعث آسیب به چشم و تحریک شدن پوست صورت می شود.

8- بهترین اسپری برای خانم های دارای رایحه ملایم است. سعی کنید از انواعی که حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند بیشتر استفاده کنید تا بعد دچار مشکل نشوید.

9- هرچه بیشتر هزینه کنید، ماندگاری اسپری بیشتر و کیفیت آن بالاتر می رود.

10- نکته دیگر استفاده از اسپری این است که هیچوقت رایحه ها را با هم مخلوط نکنید. اگر از اسپری بدن با رایحه خاصی استفاده می کنید، نباید باز عطری با رایحه متفاوت بزنید. این کار باعث بد بو شدن بدن شما می شود.

 

انواع اسپری بدن که این روزا غوغا کردند

اسپری بدن را می توان در دو نوع خوشبو کننده و ضد تعریق خریداری کرد. انواع ضد تعریق ها به طور خاص برای جلوگیری از تعریق بیش از حد طراحی شده اند و حاوی مواد شیمیایی هستند که راه ترشح عرق را مسدود می کنند.اسپری های خوشبو کننده (دئودورانت) تنها در رفع بوی بدن موثر بوده و تاثیری در جلوگیری از عبور عرق ندارند. اسپری های بدن در انواع مختلفی برای زنان و مردان به بازار عرضه می شود.

اسپری بدن مردانه استریکس لاگوست با رایحه خنک و ترش خود، انتخابی ایده آل برای آقایان در فصل های گرم سال است. این اسپری تا 24 ساعت ماندگاری دارد و به شما کمک می کند تا در طول روز بوی خوشی داشته باشید.علاوه بر خوشبو کردن بدن، این اسپری دارای خواص دیگری نیز می باشد. عصاره های گیاهی موجود در این اسپری به شفاف سازی پوست شما کمک می کنند و حس آرامش را به شما القا می کنند.همچنین این اسپری ضد تعریق بوده و از ایجاد بوی بد تعریق جلوگیری می کند.اسپری بدن مردانه استریکس لاگوست با قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد، می تواند انتخابی عالی برای آقایان باشد.

اسپری بدن مردانه استریکس مونت بلانک با رایحه خنک و تلخ خود، انتخابی شیک و مدرن برای آقایان است. این اسپری تا 24 ساعت ماندگاری دارد و به شما کمک می کند تا در طول روز بوی خوشی داشته باشید.همانند اسپری لاگوست، این اسپری نیز دارای خواص ضد تعریق، شفاف کننده، آرام کننده و ضد حساسیت می باشد.رایحه خنک و تلخ این اسپری، آن را به انتخابی مناسب برای آقایان در تمام فصول سال تبدیل کرده است.

اسپری بدن زنانه استریکس چنس چنل با رایحه خنک و معتدل خود، انتخابی ایده آل برای بانوان در تمام فصول سال است. این اسپری با الهام از عطر مشهور چنس چنل، رایحه ای دلنشین و منحصر به فرد را به ارمغان می آورد. همانند اسپری های مردانه، این اسپری نیز دارای خواص ضد تعریق، شفاف کننده، آرام کننده و ضد حساسیت می باشد. ماندگاری 24 ساعته این اسپری به شما کمک می کند تا در طول روز بوی خوشی داشته باشید.

اسپری بدن زنانه استریکس گودگرل با رایحه گرم و شیرین خود، انتخابی جذاب و زنانه برای بانوان در فصل های سرد سال است. این اسپری تا 24 ساعت ماندگاری دارد و به شما کمک می کند تا در طول روز بوی خوشی داشته باشید.همانند دیگر اسپری های استریکس، این اسپری نیز دارای خواص ضد تعریق، شفاف کننده، آرام کننده و ضد حساسیت می باشد.

 

قیمت اسپری بدن

محصولات روژاس کیفیت بسیار بالایی دارند و با کمک ترکیبات خاص خود آرایشی طبیعی و زیبا را بدون به خطر انداختن سلامت پوست شما تضمین می کنند.اما این تنها برگ برنده این برند نیست. قیمت بسیار مناسب محصولات این برند اصیل ایرانی، آن را در دسترس همه اقشار جامعه قرار داده است. پس چه بهتر که به جای استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی بی کیفیت که نه تنها سلامت ما را به خطر می اندازند و اثر خوبی از خود به جا نمی گذارند، با انتخاب یک محصول با کیفیت ایرانی از سلامت پوست خود محافظت کنید و از اقتصاد خود مراقبت و حمایت کنیم.برای خرید بهترین اسپری بدن می توانید به فروشگاه ایران بیوتی مراجعه کنید تا هم خرید مطمئنی داشته باشید هم از جشنواره تخفیفات ویژه ما استفاده کنید.

 

نتیجه گیری

استفاده از اسپری بدن به عنوان یک راه حل سریع و مقرون به صرفه برای مقابله با بوی بد بدن توصیه می‌شود. این محصولات با کمترین غلظت رایحه نسبت به عطرها، به طور متوسط تا 4 ساعت می‌توانند بوی خوبی را به بدن منتقل کنند، و در برخی موارد ماندگاری تا 48 ساعت نیز دارند. اسپری بدن به دلیل مصرف کمتر رایحه، انتخابی اقتصادی برای داشتن عطر مورد علاقه در اختیار است. در کل، مدت زمان ماندگاری بالاتر اسپری ها باعث افزایش قیمت آن‌ها می‌شود، اما با یک بار استفاده، به شما بوی خوشبو و دلچسبی را می‌بخشند.